Without a trace

Mă uitam la serialul ăsta încă de mică, pe protv sau procinema, nu-mi amintesc exact. Îmi plăcea mult, mult de tot. Pe de o parte, era suspansul (unde-o fi dispărut X? X fiind te miri ce femeie, bărbat, copil, țătrân, vreun bogătaș ori un loser), pe de altă parte, dedicarea celor din echipa FBI însărcinați să-l caute. Nu în ultimul rând, copilului din mine îi plăcea finalul fericit, căci îl găseau pe X viu și, de cele mai multe ori, nevătămat.

Pentru cei romantici, s-a înfiripat o idilă între Jack & Sam, apoi între Sam & Martin și, în sezoanele mai recente, a mai fost vorba și de relația care tot întârzia să apară, cea între cei 2 hispanici (Helena & Danny).

În ultimul an, am ajuns să vad serialul episod după episod, fără mare grabă, dar cu aceeași plăcere, însă nu pot să nu remarc asta: lui Jerry Bruckheimer (producătorul) a început să îi placă să-îl ”ucidă” pe X. E drept că Bruckheimer produce și CSI, dacă nu greșesc, iar CSI = crime scene investigation, morții sunt acolo un element-cheie…. Însă de la ”Without a trace” mă aștept la happy-ending.

Am terminat 6 din cele 7 sezoane. Toți dispăruții sunt morți și îngropați😦

Să vedem ce va fi cu ultimul sezon. Keep u posted!

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Film/ Serial și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

