Si ce daca?

Si ce daca s-a dus zapada dupa primele cateva ore …?!

Nu conteaza, pentru ca eu in continuare astept Craciunul cu mare nerabdare. Mai ales acum ca am aflat ca il voi petrece pe alte meleaguri… can’t wait!

Pana una alta, uite cu ce m-am mai indeletnicit:(3D)

P.S. Din pacate, pozele nu au iesit pe cat de bine mi-as fi dorit. Garantez ca arata frumos.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Quilling. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Si ce daca?

  1. pe ce meleaguri iti petreci Craciunul (scuze de indiscretie, dar nu ma pot abtine)

Lasă un răspuns

