Tigari intr-un balon mare

Aseara am mintit. Deliberat, intentionat. Cum altfel era sa fac daca eram prezenta la o petrecere organizata de o companie ce.. vinde tigari?! Am zis ca fumez… ca le prefer pe cele mentolate. Da, da…eu

Eventul al carui invitat special a fost Pete Tong (ceva dj de care ignoranta din mine a auzit doar ieri) a avut loc in parcarea de la Iulius, intr-o stratosfera. Adica balonul asta gigant unde au incaput vreo mie de oameni, zic eu

Scopul evident al evenimentului: promovarea unui nou sortiment. Proiectiile si jocurile de lumini au fost de-a dreptul impresionante, precum si generozitatea organizatorilor, care nu s-au zgarcit de la a da gratis pachetet de tigari, brichete, scrumiere  etc etc. Nu-s fumatoare, dar aseara am vrut sa fiu si eu de-a casei asa ca … when in Rome, do as the Romans do

In continuare sustin ca fumatul dauneaza grav sanatatii.

Still, m-am simtit super, muzica foarte buna, animatorii si-au facut treaba cum trebuie si, cel mai important, lumea n-avea fitze si figuri. … Pff…

Despre Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tigari intr-un balon mare

  1. Daya zice:

    pisiii, ai luat ceva si pentru prietena ta? 🙂

  2. claudiab86 zice:

    ai fost la Pete?…aaaaw, si de unde ai facut rost de invitatie?

  3. Daya zice:

    esteti foarte egoiste madame!

Lasă un răspuns

