Quilling / consecinte

 

 

 

 

 

 

 

P.S. Multumesc celui care a inventat tocatorul de hartie. M-a scutit de zile intregi de taiat fasii.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Quilling și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Quilling / consecinte

  1. Fulop Huba spune:

    felicitari pentru startul la quilling …

    p.s.
    – inainte de a te apuca sa lipesti hartia … da un strat foarte subtire cu lac de par

  2. Daya spune:

    fixativ de par pisi🙂

  3. Daya spune:

    d-apoi of course ca da :))

  4. Fulop Huba spune:

    Mersi Diana de F1 … da, corect este fixativ, pe moment imi scapa termenul in romana si am tradus motamo

    – daca dai un strat foarte subtire atunci nu straluceste, in schimb acopera porii hartiei si de aceea apa din lipici are timp sa se evapore uniform si adera mai bine
    – nu stiu ce lipici folosesti dar am vazut ca nu devine transparent … eu folosesc de la firma din HU special pentru tehnica quilling si decupaje… un flacon de 100ml e undeva la 10 ron, daca vrei iti pot comanda (eu fac comanda pentru mine pe la mijlocul lui decembrie) … avantajul e ca devine transparent si se lipeste teoretic pe orice suprafata (au am lipit pe sticla, ceramica, metal, plasitc, carton) … si se poate dilua cu apa … (sunt variante care contin si sclipici) …

    • shurubici spune:

      -poza am facut-o cand inca nu se uscase… e transparent acum(n-am mai avut eu rabdare sa astept pana sa fac poza)
      -m-ar interesa si pe mn lipiciul ala, totusi, iti trimit un msj pe fb

Lasă un răspuns

