Quilling

Am decoperit ceva nou! Sunt atat de incantata!

„quilling” se refera la o tehnica de rulare a hartiei, cu scopul de a da nastere unor adevarate capodopere.

Cum am ajuns de la planuri de lectie si griji referitoare la decontarea aproape imposibila a navetei la taiat si rulat hartie? Nici eu nu stiu sigur, dar azi numai despre asta m-am informat pe net, ma tot gandesc de unde sa imi iau hartie, ce culori samd. Soooo excited ab. this!

Ca un copil ce descopera o jucarie noua, sunt si eu acum determinata sa fac ceva de care sa fiu incantata. Sper, totusi, sa fie incantarea pe masura dorintei mele de a face ceva frumos. Nu ma astept ca din prima sa imi iasa un tablou 3D cu touch-screen, dar macar o felicitare tot vreau sa fac. De fapt, am incropit eu azi ceva, dar nu postez nimic decat daca sunt (macar eu) multumita de cum a iesit.

Maine & in week-end: caut hartie colorata si lipici bun. …dupa care ma pun pe trea-ba!

Stiu, suna aiurea ca de la omu’ ce are 24 de ani sa auzi despre asemenea preocupari, dar trebuie sa marturisesc faptul ca de muuuuult timp nu m-am mai relaxat asa. Eu, culorile, gandurile, ideile… ma mai incurc in mirosul de lipici cateodata. Si ma opresc. Dar maine e o noua zi!

Cat ma va mai tine „transa” cu acest hobby, nu stiu, dar ma bucur de fiecare clipa.

Pana una-alta, iata niste poze gasite pe site-ul unei pro in quilling:

Iatasource: https://i1.wp.com/lorette.ro/wp-content/uploads/2010/03/tehnica-quilling-ului.jpg

 

Tablou

 

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Quilling

  1. Fulop Huba spune:

    sal shurubici,

    „suna aiurea ca de la omu’ ce are 24 de ani sa auzi despre asemenea preocupari” … tin sa te anunt ca dupa cum stii (sau calculezi) 😉 , eu am 36 de anisori si ma preocupa si pe mine astfel de preocupari … cand nu mai vreu sa stau la calculator ma apuc de electronica sau pictura sau mai nou de quilling … am facut pana acum vreo 20 de felicitari, pe care le-am si vandut sau cadorisit deja …

    p.s.
    – stiu ca te mai „preocupi” de bijuterii homemade … te anunt ca si eu am vreo 30-40 pe stoc, facute binenteles de mine …
    – cand mai treci pe acasa sa dai o tura pe la mine sa-ti arat „noul” atelier de relaxare sa vezi ce mareiale si scule folosesc
    – … in curand o la pun si pe site la mine …
    – talk pe mess eventual

  2. haha eu am 23 de ani si toata sunt o fericire cand vine vorba de lucru manual. ei ce sa faci da creativitatea pe afara. si eu sunt de-a bijuteriilor home made, ramelor de tablou home made, iar acum abia astept craciunul ca sa primesc un set de pictura woooohoooo
    de quillingu’ asta nu am auzit inca dar arata super!! astept update-uri despre aventura ta cu hartia

Lasă un răspuns

