50 +

E oficial acum, ma indrept spre 50 de perechi. Desi ca, daca stau bine sa scotocesc prin toate cuferele, nu mare mi-ar fi mirarea sa vad ca am depasit pragul acesta.

Pentru mine, cerceii, alaturi de margele, inseamna un deliciu de care nu vreau sa ma lipsesc. Ma bucura mai ceva ca un banc despre politisti ori blonde. Alte donshoare sunt innebunite dupa pantofi, eu am ce am cu accesoriile de acest fel.

By the way, nu-s acestia toti 🙂 Aici sunt „atarnati” doar cei mai colorati .

Pentru mine, fiecare pereche inseamna amintiri, o poveste… hm…si cate si mai cate

Zambesc acum ca un copil care stie ca a facut o prostie. .. mica mea avere

Dupa ce am purtat celebrii cercei de aur pana la 18 ani, in cls a 12-a am decis sa fac o nebunie: mi-am luat prima pereche de cercei de argint. Cum s-a ajuns de la micile bobite/gloricele argintii la colectia asta de nebunii colorate… nu prea stiu. Astept parerea unui grup de cercetatori britanici.

Despre Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 50 +

  1. Cris:) zice:

    Te inteleg!ce deliciu pt noi fetele:) la fel si eu colectionez cercelusi, margele care mai de care, care le poti asorta la tot felu de tinute.

Lasă un răspuns

