Despre ceea ce unii numesc „mutare”

Da, ma mut. Din Cluj in … well, cluj. Pintru ca am gasit mai ieftin si mai incapator. Motive sufieciente, zic eu. Totul suna la inceput foarte bine: cautam, vedem, sunam, iar vedem, gasim… ne mutam!!! yeeee. De cand m-am intors in Cj pt ” the big event” tot impachetez, car, desfac, uit unde pun chestii, iar impachetez, mai car vreo doua genti si parca nu se vede mare lucru. Si nimic nu mai e unde ar trebui sa fie, si parca nu as impacheta chiar tot azi, k poate-mi mai trebe pana plecam.. si maruntisuri peste tot. oare am suficiente cutii? oare totul e unde ar trebui sa fie? hm… din astea. Slava Cerului ca pana miercuri totul va fi gata. E fixat asa, deci asa va fi.

Deocamdata sunt undeva la jumatatea drumului (aproape), dar, pana la urma, va merita. Stiu asta si e destul pt a fi motivata.

Lume, ureaza-mi succes si „putere de munca”

Have a nice weekend!

Despre Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

