The Back-Up Plan

Actori: J-Lo + papusa masculina
Gen: Comedie Romantica
Daca esti in vacanta sau pur si simplu vrei sa te destinzi, sa nu iti pui creierul la treaba prea mult, sa razi una buna si sa te binedispui, fa cumva si vezi filmul asta.
E o productie recenta despre care nush ce parerea au criticii si nici prea tare nu imi pasa, dar care pe mine m-a determinat sa il recomand mai departe.
Cand Daya mi-a propus sa il vedem la cinema, am fost destul de sceptica…. Stim cu totii ca Jennifer a lu’ Lopez nu e tocmai cea mai lucitoare actrita. Asa ca n-am mers la asta si am ales „Killers” cu K. Heigl si Ashton Kutcher.
Revenind la filmul cu J-lo, zilele astea, libera fiind, l-am vazut.
1′ 45” – timp ce n-as putea spune ca l-am irosit. Cu toate astea, trebuie sa recunosc schema clasica: hihi la inceput, suspans, relaxare temporara. Pt ca filmul era de-abia la jumatate se arunca in scena o rasturnare dramatica (in doza in care aceasta ar putea fi potrivita unei comedii). Bineinteles ca totul se termina cu bine, ca in fiece basm, pardon, comedie romantica. Tot legat de „schema narativa”, un element de baza sunt hihi-urile.
Finalement, as mai adauga asta: J-Lo ca J-Lo, dar actorul principal e must-see.
Enjoy the movie, daca vreti, daca puteti.

Source:

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Film/ Serial și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la The Back-Up Plan

  1. Daya spune:

    da` cu Jenny from the block de ce nu pusesi nici o poza? =))
    glad u enjoyed it! puszi
    P.S. data viitoare cand mai mergem la rasturnat de popcorn vedem ce vreau eu, ok?:)))

  2. nochocapicfou spune:

    haba, haba! am vazut filmul, dar parca in film nu arata asa bine! pozele astea il pun in alta lumina :)he is gorgeous

Lasă un răspuns

