Relaxare totala

(moi)

Am inchis capitolul master azi, prin sustinerea dizertatiei. Cum se face asta? Pai, se ia una bucata de dizertatie si se tine sus🙂 . Hai ca a fost buna gluma; nici eu nu rad.

Important e ca a trecut, am terminat cu emotiile care au tinut mortis sa se manifeste fix atunci, la intrarea in sala. Nenorocire! Imi incep timorata spiciu’ si, cand imi e lumea mai draga vad negru in fata. La propriu! Some technical issues au facut in asa fel incat PPT-ul meu sa fie negru.. negru negru ca un matz din ala de car fug superstitiosii.

La indemnul celor din comisie, cu coada intre picioare, a trb sa parasesc sala si sa las locul altcuiva, ca doar nu era sa incurc mersul treburilor. Prin amabilitatea unui tip cu laptop, am reusit sa schimb frumosul fond creb cu unul alb. Zici ca era o reteta prezentarea mea, scrisa fuga pe calculator, in notepad. In fine, am sustinut si eu pana la urma, cu emotzuri, greseli de exprimare, dar cu bucuria ca am putut vb despre subiectul care a fost in centrul preocuparilor mele in ultimele luni, si anume manipularea in publicitate.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Relaxare totala

  1. Octavian Hota spune:

    Felicitari!, Shurubici. Si eu am maine prezentarea, si am facut-o ppe un fond gri. Sper sa nu patesc ce ai patit matale.

    O zi buna in continare si mult noroc!

    Pa!

  2. Texas Dwi Law spune:

    Felicitari!, Shurubici. Si eu am maine prezentarea, si am facut-o ppe un fond gri. Sper sa nu patesc ce ai patit matale.
    +1

Lasă un răspuns

