Cod galben-rosu-portocaliu

Doamnelor si domnilor, Catalin Radu Tanase sunt, va transmit din mijlocul apelor. Oricat de mult nu-l pot suporta pe asta, trebuie sa recunosc faptul ca acu 48 de ore eram si eu o parte din realitatea lui de zi cu zi.

Drumul Cluj-Dej s-a dovedit a fi cv mult mai palpitant decat ma asteptam eu. Pai cum altfel sa fie o calatorie de 3 ore (dus) pe timp de ploaie , cu circulatia deviata pe la mama bananelor .. Ca sa fie totul roz, la intoarcere si varianta ocolitoare era deja sub apa pe alocuri. M-am cam speriat ca nu voi ajunge sa vad Clujul prea curand. Ca o stressi ce eram, singurul gand mi-era la actele care le aveam cu mine si care, in caz de „Doamne-fereste”, s-ar fi udat (y compris:diploma de bac, licenta, certificat de absolvire, foi matricole, plus alte cateva docomente legalizate samd). OMG! Paraul de la iesire din Gherla, care purta numele nu-stiu-cum Mic, se intindea acum pe sute de metri. Nesimtitul n-a vrut sa ocoleasca nici animalutele, nici rasadul de rosii, cu atat mai putin fundatiile locuintelor ori ograzile. Pe bune! Ce ti-e si cu paraurile astea mici. Cum le dai un pic de importanta, cum se umfla in pene, matca pardon. Da, am ajuns cu bine si da, eram speriata ..Andreea, ai legatura!

Ca sa fie treaba treaba, am adaugat niste poze facute cu telefonul.(ca sa nu tipe nimeni la mn pt a reclama proasta calitate a acestora)



About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

