cu capul gol golut

cu capul gol golut scriu acum ca nush exact ce si cum, unde si cand. intre ciocan si nicovala..as putea spune ca da, ma aflu acolo undeva. sunt tare indecisa. hmmm… ce desert merge mai bine?

cel pe care il tot mananc, fiindca e desertul meu preferat sau as putea sa incerc un gust nou? papanasii ma cam tenteaza si mi-am cam facut de cap cu ei in ultima vreme.

hmm… oricum, happy day, intrucat am predat dizu., am scapat de un exam, am trimis proiectul, am sustinut azi „Comm. Audit”… mai am nenoroceala de exam de maine si gata! free to fly.

nu stiu pana unde, cum sau cu cine, dar abia astept luna august cand voi fi , finalement, en vacances

metaforic vorbind

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

