Inca ceva

Trebuia sa ajung acolo. Neaparat. M-am informat mult, am intrebat pe unii, pe altii. Am planificat (activitate la care am pretentia ca ma pricep) ce urma sa se intample. Bineinteles ca imi era teama de vreme, ca tare a fost capricioasa in ultima vreme. ca sa nu mai zic de faptul ca sambata cealalta am  fost deturnati din drum.

Despre ce vorbesc? Pai despre vizita la Turda, la Salina Turda, mai precis.

Nemaipomenit! Musai musai trebuie vazuta. Eu am vazut-o si inainte de mult anunatata si mediatizata schimbare, renovare a acesteia. In ce consta aceasta? In instalarea unor mult cerute lifturi (ca prea erau aglomerate subrezitele si varstnicele scari), punerea in evidenta a locului prin lumini ingenios asezate, aducerea la viata, animarea lacului din salina. Acum, lumea „se da in barci”. E foarte frumos totul acum. Ar mai fi de mentionat instalarea mai multor banci, amenajarea unui teren de mini-golf, a unui teren de tenis, a unui amfiteatru. Sper ca nu am uitat nimic.. Sunt foarte tentata sa pun toate cele n-shpe poze aici, dar ma voi abtine pt ca le atasez imediat pe Facebook.

Aveti aici o mostra:

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri, Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Inca ceva

  1. minunata Salina! ne-a lasat absolut fara cuvinte! si mult mediatizata schimbare este intr-adevar foarte simpla si de efect. ma intreb daca se fac nunti acolo, in fundul pamantului….
    Pupici de la Lavinia

Lasă un răspuns

