Back

Gata vacanta, gata zilele libere si somnul pana tarziu… Gata am spus!

De luni fain-frumos la treburi! Cei care nu au avut parte de un „mini-concediu” atat de lung sa nu arunce cu piatra. Nu e vina mea ca pustanii au o saptamana de vacanta pascala.  Pana una-alta, si mie mi s-a terminat cu binele.

Acestea fiind spuse, permiteti-mi sa lungesc fata, sa imi aplec capul si sa incep, incet, sa-mi plang de mila.

Mai sunt fix 9 sapt pana la sfarsitul anului scolar si vreo 11 pana imi voi sustine dizertatia. August, here Icome!

Vreau sa cresc mare!

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

