Nici chiar asa!

Sunt plictisita pana peste cap de toata rutina asta.

metro, boulot, dodo, vorba grecului😛

Vreau si eu o vacanta! Vreau si eu sa frec o menta si dupa aia sa fac un mojito! (desi nu-s bautoare de alcool). Vreau si eu sa stau cu burta la soare si nimica sa ma … doare (licenta poetica). Vreau si eu un salar cu 4 cifre, daca 5 nu se poate acum.

Poi asta e treaba?! Sa nici nu mai stiu uneori cum ma cheama la ora Colgate! zau! Nici chiar asa!

Lasa, cresc eu mare si ma fac musafir! Sau mai bine pensionara? Zau daca ma pot decide. Mancare pe saturate + calatorie pana la diverse gospodine sau bani acasa  + boli nenumarate? Nush… nt-nt

This is me now

http://chikapappi.com/wp-content/uploads/2009/01/grumpy-cat.jpg

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nici chiar asa!

  1. Akon spune:

    🙂 rutina?:) incearca sa faci alceva… putin mai practiv ceva spontan si.. no sa mai fie viata asa BOOORING

Lasă un răspuns

