Baba mea, 7 martie

Traditia spune ca in perioada 1-9 martie Baba Dochia isi scutura cojoacele, drept pt care vremea e atat de capricioasa, dupa cum am si putut vedea in ultimele zile.  Tot in aceasta perioada, ne alegem o „baba”  si, zice” batranetul”, cum iti e in ziua respectiva, asa iti va fi tot anul(sic!)

De felul meu, nu sunt superstitioasa, dupa cum stii… Dar baba imi aleg!! Da , da, imi aleg baba. De cand eram mica si mami mi-a spus de ele dupa ce trecuse perioada…. Iuuui, ce-am mai plans atunci. „de ce nu mi-ai spus ca voiam sa imi aleg si eu!!!” Lasa, acum ca sunt mare nu mai uit si imi aleg :p

Pana acum a fost faina ziua.. m-am trezit binedispusa, am facut clatite si voi papa tot felul de bunatati. Vremea pare si ea sa tina la binele meu in anul asta. Ce sa mai!!! Voi avea un an super. Ca sa nu mai zic si de … ;)) doamnelor invidiati-ma ca diseara sunt in After8, la showul cu cuci dezveliti ai unor baieti care frumos mai stiu dansa!

See ya’ll

E bine dom’le, e bine!

PS. Toata smechereaua cu baba aleasa ramane o superstitie.Fiecare ne avem soarta in maini!

Laptop

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

