..decizii..

Poate ma crezi nesemnificativa, cu stilul meu de viata asezat, lipsit de suspans, intr-o „relatie perfecta” (tu ai spus-o cand ne-am vazut ultima oara. Acum stii ca despre tine vorbesc!) Dar sa stii ca sunt happy si ca gasesc motive sa zambesc in fiecare zi.

Tin mult la tine si poate de asta as fi vrut sa iti dau niste sfaturi. Nush dc ar fi bine sa o fac.

Dar nu ma pot abtine si iti voi spune: ai grija de tine si gandeste-te de doua ori. Investeste timp in fericirea ta de maine si nu doar in cea de azi. (sunt intr-o dilema aici… e fain si sa traiesti clipa. uff, grele decizii)

Gata, ma duc la aragazul care sta sa faca boom boom (cooking nite)

Te pup si abia astept sa ne auzim la telefon!

………………………………………………………………………………………………….

Nu lasa nicio zi fara sa inveti ceva nou despre tine, despre cei pe care ii iubesti, despre cei pe care ii urasti.

Zambeste si redescopera frumusetea lucrurilor mici, cele pe care le considerai banale.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la ..decizii..

  1. Daya spune:

    Am stiut inca din titlu la cine te referi! Da…sunt grele deciziile in viata! Sper ca va veni momentul cand voi trai si eu pentru ziua de maine si nu doar pentru cea de azi…de fapt deja sunt niscaiva schimbari!.
    Si eu tin mult la tine ( suna ciudat ca ne facem declaratii on-line, ca si cum nu ar fi asa…cand defapt chiar asa e🙂 ), si ma bucur ca ai o relatie perfecta cu toate ca stiu ca de multe ori mai apar mici divergente. Nu am vrut sa sune asa cum ai simtit tu ca am spus-o. Chiar ma bucur si apreciez tot ceea ce faci!
    En fin…life goes on anyway!
    Kissilici!

  2. Daya spune:

    nu am mai corectat textul…deci scuze greselile care au aparut …m-ai surprins cu acest post !
    XoXo

Lasă un răspuns

