1.

Pfuai… Ce zi! Nu mai vreau inca una din asta prea curand. Multe, mici, adunate. Imi pare rau ca am gresit… fara sa vrei, mi-am luat pedeapsa cu varf si indesat, zic eu. Ma dor toate si nu mai vreau inca o zi ca asta prea curand. Ma enerveaza ca unii nu stiu sa-si ceara scuze, mandria masculina…
Nu, n-am sa discut asta cu tine, pt ca nu are rost acum, doar te-as incurca.Tu trebuie sa iti termini alea…Spor la treaba!
Se presupune ca eu as fi intr-o perioada less stressing… Dar voi fi, de maine.Acum imi revin cu un CSI si.. da! o cana de cioco calda. Asta chiar ca ar fi buna acum. Nu, nu imi pasa acum ca e cu multe prostii in ea. Imi pasa de faptul ca ma voi simti bn apoi.
Hai, pa… ma duc inainte sa se raceasca de tot ceaiul

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 1.

  1. Daya spune:

    Fataaaa…ce s-a intamplat? Pusilici
    P.s.:fataaaaaaaaaaaaa ai blog! esti tare :)))

Lasă un răspuns

