Berea cu lamaie – noi impresii

De la prima experienta cu berea cu lamaie, nu m-am lasat pana nu am incercat mai multe variante. Spuneam aici ca am baut Radler de la Ciuc. Intre timp, am mai baut inca 2 ori. In continuare mi se pare cea mai friendly. Eu, omu’ care nu suporta gustul berii normale. Alcool 2%, gust mai mult de limonada.

Redd’s am observat ca e preferata fetelor din anturajul meu. Desi e mai amaruie, zic eu. Aseara am incercat inca o varianta: Radler de la Bavaria – 0.33; alcool 2%. E mai deosebita decat tot ce am incercat pana acum. Nu se simte nici asa “limonodanos” ca si Ciuc, nici asa “beresc” precum Becks. E… soft. Foarte soft.

P.S. Vine weekendul, se termina vara. Cum sa o conving sa mai stea?

 

About Andreea Burus

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
This entry was posted in Doar ganduri and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Berea cu lamaie – noi impresii

  1. Anda says:

    Ciudat, mie Ciuc mi se pare mai amaruie un pic decat Redd’s. Ma bucur ca ai incercat in sfarsit Bavaria :)

Lasă un răspuns

